TASUTA TRANSPORT PAKIAUTOMAATI EESTI PIIRES ALATES 100€

Müügitingimused

Veebipoe www.hellyk.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Renex Kaubad OÜ, registrikood 14306487 KMKR EE102027017,
asukohaga Pikk 4, Rakvere, Lääne-Virumaa, 44307.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.


Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda:

  • pangalingi kaudu
  • kliendi sisestatud e-postiaadressile saadetud tellimuse kinnituse alusel pangaülekandega
  • kaubale kohapeale järele tulles sularahas või kaardimaksega. 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellimuse eest ei ole tasututud 48h jooksul, tühistatakse tellimus automaatselt.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Connetix magnetklotside sooduskampaania
Ostes vahemikus 18.09.2023 – 25.09.2023 ükskõik millise Connetix magnetklotside komplekti lisatakse tellimusele tasuta kaasa üks Milda Nõiamoor või samaväärne voolimismass. Tegemist on ühekordse personaalse pakkumisega ehk ühel inimesel on õigus ühele tasuta Milda voolimismassile olenemata kampaania ajal tehtud tellimuste arvust.

Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu. (Teistesse riikidesse kokkuleppel.) Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 14 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kaupa ei saa tagastada kui see on ostetud kohapealt poest.

Soovime selgitada, et kui lepingu sõlmimisel viibivad tarbija ja kaupleja samas kohas, siis sidevahendi abil sõlmitud lepingu sätted, sh 14-päevane taganemisõigus ei kehti (võlaõigusseaduse § 52 lg 1 p 3). Võlaõigusseaduse § 52 lg 1 kohaselt on sidevahendi abil sõlmitud lepinguga tegemist, kui leping on sõlmitud tarbija ja ettevõtja vahel ning täidetud on 3 tingimust: 1. Leping sõlmitakse selliste lepingute sõlmimiseks kasutatavas turustus- või teenindussüsteemis. 2. Ettevõtja ja tarbija ei viibi lepingu sõlmimise ajal ühel ajal koos samas kohas. 3. Lepingupoolte tahteavaldused lepingu sõlmimiseks, sealhulgas tarbija tahteavaldus võtta endale lepingulised kohustused (tellimus), edastatakse eranditult üksnes sidevahendi abil.

Taganemisõigust ei kohaldata toodete suhtes, mis ei ole sobilikud tagasisaatmiseks hügieenilistel põhjustel, näiteks sokid, sukkpüksid ning ujumisriided, mille pakend on avatud ja millelt on eemaldatud kaitsekile. Aluspüksid ei ole tagastatavad ega ümber vahetatavad, kuna nende hügieeni tagamise tingimusi ei ole võimalik kontrollida.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Defektiga toode tuleb tagasi saata samas seisus, mis see avastamise hetkel oli.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. Juhul kui oleme saatnud välja veahinnaga kauba, siis seda ei saa vahetada samadel tingimustel, st sama hinnaga!

Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb alla tasuta transpordiks vajaliku ostusumma. Sellisel juhul tagastame kliendile toodete ostusumma, millest on maha arvestatud kohaletoimetamise tasu proportsionaalselt.


Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Millst esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@hellyk.ee või helistada telefonil: +372 58069642.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Pretensiooni ei ole õigus esitada kui tooteid on kasutatud ebaotstarbeliselt või hooldatud valesti (jalatsite puhul näiteks rattaga pidurdamisel, mehhaanilised vigastused vms, villaste riiete valesti pesemisel) ning vigastused on tingitud ebaõigest kasutamisest või hooldamisest.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@hellyk.ee või helistada telefonil: +37256225231.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.