TOOTE TAGASTUS JA VAHETUS
Kui teil on mure seoses tellimuse või tootega, või on mõni muu küsimus, siis kirjutage meile palun info@hellyk.ee
TOOTE TAGASTUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastamisel tasub postikulu tagastaja, va. juhul kui tegemist praaktootega.
Tagastamisõigus ei kehti, kui kaup on ostetud poest kohapealt.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele (tagastatav kaup ei tohi olla määrdunud, siltideta ja pakend ei tohi olla rikutud).
Defektiga toode tuleb tagasi saata samas seisus, mis see avastamise hetkel oli. Rohkem infot tagastamise kohta leiad siit.
TAGASTAMISEST TÄPSEMALT
JALANÕUD: jalanõusid saab tagastada siis, kui need on originaalpakendis ja -siltidega ja on täiesti kandmata. Mida tähendab “kandmata”? See tähendab, et jalanõusid ei ole kantud väljaspool kodu. Proovimine toas on lubatud, nagu sa teeksid seda poes jalatseid proovides. Kui jalanõusid on kantud väljaspool kodu, loetakse neid kasutatuks ja neid enam tagastada ei saa! Seega palun proovige jalanõusid toas, veenduge, et need sobivad, ja alles siis otsustage, kas soovite need endale jätta. NB! Veendu jalanõusid tagastades, et nad oleksid proovimisel jäänud ka puhtaks nt. lemmikloomakarvad.
RIIDED: riided peavad tagastamisel olema puhtad, ilma proovimisjälgedeta ja originaalsiltidega ning originaalpakendis ( täiesti mõistame, et loodussäästlikumad pakendid avamisel rebenevad). Eriti tuleb tähelepanu pöörata tumedatele riietele, millele võivad väga kergesti valged jutid peale jääda ( retuuside siseküljed, rinnahoidjad jne.). Palun voldi riided tagastamisel kokku, mitte ära kägarda neid nutsakuks!
MÄNGUASJAD: tagastamisel peavad pakendid olema terved, ilma kasutusjälgedeta. Karbid peavad olema avamisjälgedeta(ava ettevaatlikult!), sisu peab olema selline nagu ta avamishetkel oli, koos kõigi sinna kuuluvate toodetega. Kui tooted on pakitud läbipaistvasse hermeetilisse kilesse, peab ümbris olema avamata.
TAGANEMISÕIGUST EI KOHALDATA JÄRGMISTE TOODETE SUHTES:
- Tooted, mis ei ole sobilikud tagasisaatmiseks hügieenilistel põhjustel, näiteks sokid, sukkpüksid ning aluspüksid, ujumisriided, mille pakend on avatud ja millelt on eemaldatud kaitsekile.
- Hooldusvahendid ja kosmeetika ei kuulu tagastamisele, kui nende pakend on avatud või mille avamist või kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mida ei saa oma olemuselt tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (nt meik, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted) või kui toode on olnud kasutusel.
Kauba tagastamiseks täida palun tagastusvorm, ilma tagastamise teavituse või tagastusvormita tagastusi ei aktsepteerita.
KUIDAS TOOTEID TAGASTADA
Tagastatavad tooted tuleb tagasi saata nii, et toode ja originaalpakend kahjustada ei saaks (palun pane ka jalatsite karpidele kott või vana ajaleht ümber). Pakile kirjuta peale oma andmed ja/või tagastatud tellimuse number.
Saada tooted tagasi tagastuskoodiga:
1. Smartposti – jäta võimalusel vana pakikaart pakile peale.
- Ekraaniga pakiautomaat – pakki saab tagastada sama koodiga millega pakk välja sai võetud.
- Klahvistikuga pakiautomaat – tagastamiseks mine palun lehele my.smartposti.ee ja broneeri tagastuseks sobiv kapp paki triipkoodi alusel.
2. Omniva
- Saad tagastuskoodi sama sõnumiga, millega tuli pakiteavitus.
3. DPD
- Tagastamiseks vajalik info saadetakse( PIN kood) teile sõnumiga ja/või meili teel
4. Ise pakikoodi tehes: Renex Kaubad OÜ, Rakvere Põhjakeskus, +372 56225231. Pakke käime automaadist välja võtmas 1x nädalas.
Tagastuskulude arvestamine:
Tagastuskulu arvutatakse maha tagastatavast summast: Smartposti Eesti 2.23€, Soome 8.22€, Omniva Eesti 2.29€ ja DPD Eesti 2.89€, muud riigid vastavalt hinnakirjale.
Tagastuse eest kantakse raha samale pangakontole, millelt tellimuse eest maksti. Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse ka tagasi saadetud toodete postikulu proportsionaalselt (vastavalt mitu toodet tagasi saadeti).
NB! Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb alla tasuta transpordiks vajaliku ostusumma. Sellisel juhul tagastame kliendile toodete ostusumma, millest on maha arvestatud ka kohaletoimetamise tasu.
TOOTE VAHETUS
Ühekordne toodete suuruste vahetus on Eesti piires tasuta! Kui tellisite vale suuruse, aitame teil selle kiirelt ja mugavalt ringi vahetada.
VAHETUSREEGLID:
- Tooteid saab vahetada ainult sama hinnaga ja sama kategooria toote vastu.
- Vahetamisele ei kuulu tooted, mida ei saa tagastada tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt pesu, ujumisriided, millelt on eemaldatud kaitsekile, hügieenitooted ja kosmeetika).
KUIDAS TOIMIDA?
1. Anna meile vahetussoovist teada:
- Täida tagastusvorm ja märgi vormil selgelt, millist toodet soovite vahetada ja millise suuruse vastu.
- Kui tagastusvormi täitmine pole võimalik, kirjutage meile: info@hellyk.ee
2. Tagasta vahetatav toode
3. Uue suuruse saatmine:
- Uue suuruse paneme teele, kui oleme vahetatava kauba kätte saanud ja üle vaadanud.
- Vahetuse aeg võib olla kuni 7 tööpäeva.
4. Alternatiivne võimalus:
- Võite saata toote tagasi koos käsitsi lisatud kirjaga, kus on täpsustatud vahetussoov. Sellisel juhul ei saa me garanteerida, et soovitud suurus on vahetuse hetkeks laos saadaval.
